Sunday, August 20, 2006

ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ

Θεσσαλονίκη...
Ένα πρωινό συγκεκριμένο...
Σε κάποιο σχολέιο...
Σε μια τάξη...
Σε κάποιο θρανίο...
Η κάμερα εστιάζει στον μαθητή...
Και κάνει γκρο πλαν στο χέρι...
Εστιάζει στο μολύβι, στο γραπτό...


'Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2006'
'Πώς πέρασα το καλοκαίρη'

Το καλοκαίρη πέρασα πολύ καλά. Πήγαμε με το μπαμπά και τη μαμά και τον αδερφό μου χαλκιδική και ήταν τέλια! μέναμε στη σίβιρι και με τον αδερφό μου πέζαμε και μαλόναμε συνέχεια στη θάλασα. Το σπίτι ήταν πολύ καλό και τα μεσημέρια που κοιμόταν ο μπαμπάς και η μαμά πέζαμε στο μπαλκόνι με τον αδερφό μου και τον έδερνα όταν με κέρδιζε και αυτός τσίριζε και ερχόταν ο μπαμπάς και μας έλεγε να κάνουμε ησιχία γιατί κοιμόντουσαν γύρο και δεν επρεπε να φωνάζουμε. εγώ τον άκουγα αλλά ο αδερφός μου με ξανακέρδισε μια φορά και εγώ τον έδειρα για να μάθει. Στην παραλία πίγενα με το μπαμπά και τη μαμά και κολυμπούσαμε και φορούσα τα καινούργια κίτρηνα μπρατσάκια αλλά μου αρεσε περισσότερο το κόκινο σοσίβιο του Κώστα και ζήτισα από τη μαμά να πάρει ένα αλλά δεν μου πήρε και έκλαιγα 2 μέρες σπίτη Παρασκευή και σάβατο. Εμαθα να κολυμπάω και φώναζα τη μαμα από την άμο να με δει. Έτσι πέρασα το καλοκαίρι και τόρα θα πάω 5η δημοτικού στο Ε2 και βρικα τους φίλους μου και τόρα χαίρομαι πολύ.

Υ.Γ.1 Υποθετική μελλοντική έκθεση ενός καθόλου υποθετικού 11χρονου. Για την ακρίβεια του διπλανού στα ενοικιαζόμενα δωμάτια, ενίοτε και στην ξαπλώστρα...
Υ.Γ.2 Σύμφωνα με νομικές πηγές το συγκεκριμένο έγγραφο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αποδεικτικό σε δικαστήριο (για μετατροπή από εκ προθέσεως σε εξ αμελείας φόνο), σε νοσηλευτικό ίδρυμα (ψυχιατρικό εννοείται) σε κλινική (εθελούσιου ευνουχισμού)
Υ.Γ.3 Μήπως μόνο σε μένα έτυχε;;;
Υ.Γ.4 Παρόλα αυτά γέμισα τις μπαταρίες μου (τι σιχαμένη ρομποτική έκφραση) και επέστρεψα...Δριμύ....κλαδος....
Υ.Γ.5 Το σκηνοθετικό πλάνο είναι αποτέλεσμα της 'post holidays' ψυχοθεραπείας...Ο γιατρός είπε να καδράρω να μπλογκάρω και (αν γίνεται) να γράφω πολλά υστερόγραφα...
Υ.Γ.6 Το τελευταίο δεν ξέρω γιατί......

4 comments:

. said...

xaxaxaxxaxaaxaxaxxaax καλό!! =)

Μαύρος Γάτος said...

Καλή επιστροφή συνονόματε ΦΙ-ΔΗ Σ;))))))

Αν είναι να το κάνεις, έχεις την αμέριστη ηθική μου συμπαράσταση. Θ ασού φέρνω και τσιγάρα στην φθυλακή, αν δεν καπνίζεις καμμιά εφημερίδα (μην ξεχάσεις και τη δουλειά...)

MILTOS said...

@μαριλίνα
θενξ για τα καλά σου λόγια! Και πίστεψέμε το γέλιο είναι το καλύτερο γιατρικό της τραυματικής εμπειρίας μου!

@μαύρε γάτε
τώρα επέστρεψα, εκτός και αν εννοείς από το δικαστήριο στο δρόμο προς το κελί μετά το έγκλημα! Αφού δεν το έκανα τόσες μέρες...

@πάνο
ευχαριστώ για τα περαστικά. Έχεις ένα δίκιο για το στυλ γραφής, αλλά αυτό τον τρόπο μου έβγαζε η φάτσα του (κάτι σαν 'αχ τι γλυκό' στο ανάποδο).Ίσως αν έμενε μια δυο τάξεις να διάβαζε το καλοκαίρι και να μην πήγαινε διακοπές. Μάλλον υποσυνείδητα βγήκε το στυλάκι...

Trilian said...

τι να πω και εγω που οι γειτονες μου στο camping στην Χαλκιδική είχαν και την τηλεοραση και το στερεοφωνικο στην διαπασόν να παιζει κλαρίνα απο το πρωι ως το βραδυ + δυο κοριτσάκια διαβολάκια + γιαγια και παππου + παπαγάλο και σκιουρο σε κλουβι? Πολλά ντεσιμπέλ λεμε τώρα!!! χιχι