Thursday, July 13, 2006

ΛΙΒ ΓΙΟΡ ΜΙΘ ΙΝ ΓΚΡΙΣ

Στην παραλία ολοταχώς πήγα κι εγώ την Τρίτη
Εδώ κοντά Χαλκιδική, μη φανταστείς στην Κρήτη
Η ζέστη είναι φοβερή εδώ στο downtown
Ψυχολογία στο μηδέν, αυτό που λέμε down
Γι αυτό λοιπόν την έκανα για κάποια παραλία
Δε βρίσκω ρίμα όμως εδώ, γι αυτό θα πω τη Λία (τη θεία)
Ομπρέλα, αντιηλιακό, ρακέτες και καπέλο
Πλατύγυρο και ψάθινο ωσάν το Βενιζέλο (όχι το αεροδρόμιο, τον άλλον)
Και βρήκα ένα γνωστό beach bar στο πρώτο πόδι
Με επωνυμία εύγευστη 'Το Κίτρινο Χταπόδι΄
Ρώτησα το μπάρμαν προς τι η ονομασία
και τρόμαξα ο καψερός με την...πρωτοτυπία
Μου δειξε το κτίριο που το ξερα βουστάσιο
Και έγινε των χημικών το νέο εργοστάσιο
Από την άλλη την πλευρά κοίταξα και εγώ
να δω τον χαλασμένο τον βιολογικό (καθαρισμό)
Σε χταπόδι το κίτρινο δεν είναι ποικιλία
Αλλά μια γενετική μικροανωμαλία
Αν και τρομοκρατήθηκα το είχα αποφασίσει
Εγώ μπάνιο θα έκανα δεν είχα άλλη λύση
Κάθισα στην ξαπλώστρα μου παρήγγειλα ποτάκι (...τα γνωστά με τόνικ)
Και έβλεπα μια ξανθιά ψηλή φτυστή η Μενεγάκη
Την κοίταζα με πόθο, αλλά και με ουσία
Όμως αυτή δεν έδινε καμία σημασία
Έψαχνα ένα βλέμμα της ν αρχίσω το καμάκι
Μα να και μια μελαχροινή ωσάν την Πετρουλάκη
Δίμετρη με ένα string μαγιώ και μέσα στη χλιδή
Άστο τώρα το πρόσεξα πως έχει και παιδί.
Πάντως είναι τέλεια και φοβερά χυμώδης
Τσιρίζει και το μούλικο...που χάθηκε ο Ηρώδης;
Τέρμα το οφθαλμόλουτρο, πάει και το ποτό μου
Άντε λοιπόν στη θάλασσα γαμώ το κερατό μου (..αυτό ταίριαζε..)
Με μακροβούτια κι απλωτές κολυμπώ με λύσσα
Για ν αποφύγω των ρηχών το λάδι και την πίσσα
Έφτασα μέχρι τα βαθιά που λέμε 'δεν πατώνει'
Κι αν έρθεις καλοφάγωτος κανένας δε σε σώνει (και κοινωνικό μήνυμα!!)
Δεν ήμουν όμως μόνος μου και μπαίνω στην ουσία
Δίπλα μέσα στη θάλασσα είδα μια οπτασία
Δεν έχω λόγια,τι να πω μέσα σε ένα ποίημα;
Άσε που πάλι μ όλα αυτά θα χάσω και τη ρίμα
Πανέμορφη, κατάξανθη με τέλεια φατσούλα
Θεσπέσια, μοναδική κι ας ήτανε και τσούλα
Λες να ναι φαντασίωση και να μαι γω γελοίος
Από τον ήλιο τον πολύ να χάζεψα τελείως;
Στον ώμο της μια ζωγραφιά, θαρρώ πως ήταν χέννα
Και το μαγιώ το κίτρινο σίγουρα απ τη Fenna (χορηγός μου)
Γύρισε με κοίταξε και γέλασε λιγάκι
Έμεινα εμβρόντητος με το χαμογελάκι
Μάλλον το είχα δει στη Λίτσα με τα άστρα (την Πατέρα)
Ήταν γραφτό να ερωτευθώ μια του ΑΝΤ1 γλάστρα
Ξέχασα τα προβλήματα ΔΕΗ νερό και νοίκι
Και στης Κασσάνδρας τα νερά πάω για φύκι-φύκι
Ήταν μοναδική στιγμή να πάω στο μιλητό
Με τρόπο και όχι βάρβαρα να πάρω κινητό
Πλησίασα δήθεν αργά σαν να μουνα Καρέτα
Έτοιμος για μια φοβερή στη θάλασσα ξεπέτα
Όμως μα τι περίεργο συνέχεια κολυμπούσε
Αλλά μαζί.. τ ορκίζομαι, μου χαμογελούσε...
Και βρέθηκα στα ανοιχτά και έπινα νεράκι
Με μακροβούτια και απλωτές να πιάσω το --ΛΟΓΟΚΡΙΜΕΝΟ--
Τότε σηκώνει το κορμί και χάνεται στο κύμα
Είδα τα πάντα στο λεπτό του έρωτα το μνήμα (ποιητικότατο!!!)΄
Εγώ στα μεσοπέλαγα κι απ το κολύμπι πτώμα
Και η πουτάνα στα βαθιά γιατί ήτανε ΓΟΡΓΟΝΑ!!!

Υ.Γ.1 Οι έρωτες του καλοκαιριού είναι ψεύτικοι και εφήμεροι
Υ.Γ.2 Γι αυτό τους γουστάρουμε
Υ.Γ.3 Η γοργόνα όπως και το κίτρινο χταπόδι είναι κατοχυρωμένα από το τοπικό εργοστάσιο χημικών
Υ.Γ.4 Αφορμή ήταν μια νέα ποιητική συλλογή που έπεσε στα χέρια μου και έπαθα πλάκα με τις παπαριές που διάβαζα. Αποδεικνύω πως μπορώ και εγώ να γράψω έτσι και χειρότερα!!! Άλλωστε τι λείπει από το ποίημά μου; Θάλασσα; Έρωτας ανεκπλήρωτος; Οικολογία; Τι;;;

3 comments:

Jason said...

Φίλε Μίλτο έγραψες...

Το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω και το γουστάρω πάρα πολύ!

Τόσο ευχάριστο και ανάλαφρο όσο και το καλοκαιράκι...
Τόσο χυμώδες όσο και η γκόμενα, η περί ης ο λόγος...

Go on αγαπητέ!!!

MILTOS said...

jason σ ευχαριστώ πολύ. Απλά ...βγήκε στο τελείως ξεκάρφωτο. Άλλο μπήκα να γράψω....άλλο έγραψα...

YO!Reeka's said...

«Σε χταπόδι το κίτρινο δεν είναι ποικιλία
Αλλά μια γενετική μικροανωμαλία»

χαχαχαχαχαχαχα